Лабораторна робота №2

 Лабораторна робота 2

Тема: Використання цифрового контенту для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи.

Мета: Навчитися використовувати цифровий контент для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи, який значно покращує процес взаємодії між учасниками, урізноманітнює форми співробітництва й комунікації.

Завдання

Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Вебпроєкт. Яким чином він сприяє підвищенню ефективності професійної діяльності.

Завдання 2. Оберіть тему Вебпроєкту у Вашій галузі знань, здійсніть аналіз мети, його структури та змісту.

Завдання 3. Створіть цифровий контент у вигляді Вебпроєкту для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи.

Контрольні запитання

  1. Назвіть вимоги цифрового суспільства? мета науки цифрового суспільства – не засвоєння певного обсягу інформації, а розвиток вільної особистості за власною траєкторією навчання. Як наслідок – майбутній фахівець повинен знати принципи створення та застосування цифрового контенту, де слухач буде не об’єктом навчання, а його суб’єктом, тобто сам впливатиме на свій розвиток. Таким чином, майбутній фахівець мусить уміти створювати такий цифровий контент, який буде спрямовано на активність слухача, на його продуктивні дії над отриманою інформацією або процесом її отримання.

  2. До основних видів сучасного цифрового контенту відносять? текст, ігри, відео- та аудіоматеріали.

  3. Цифровий контент – це…

    • контент, представлений у цифровому вигляді; 

    • діяльність, спрямована на поширення контенту, тобто будь-яких цифрових продуктів у цифровому середовищі; 

    • дії, спрямовані на споживання і подальше використання цифрового контенту, створеного за допомогою цифрових технологій.

  4. Сучасний фахівець повинен уміти… конструювати не лише науково-дослідну роботу, а й створювати інформаційний цифровий контент, який допомагатиме зміцнити статус самого фахівця як експерта у своїй науковій галузі, поширювати інформаційний вплив і привертати увагу до цільової аудиторії. Такий контент має займати близько 50% від загального обсягу, адже спрямований допомагати формувати довіру в споживача наукових-дослідних послуг. Саме різнобічні освітні платформи, сайти, портали стають у нагоді фахівцю цифрового суспільства.

  5. Які основні критерії якості цифрового контенту? 

    • прозорість (ідентифікація власника і керівництва, чітке формулювання мети заснування і завдань розвитку); 

    • ефективність і результативність; 

    • доступність для користувачів; 

    • зручність і простоту навігації; 

    • реактивність (інтерактивний зв’язок із цільовою аудиторією); 

    • можливість перекладу контенту на інші мови; дотримання авторських прав; 

    розробку стратегії модерації тощо.
  6. Що таке ергономіка - це наука, яка вивчає особливості виробничої діяльності людини з метою забезпечення ефективності, безпеки та зручності цієї діяльності . Ергономічний вебпроєкт – це проєкт, що забезпечує необхідні зручності відвідувачеві, зменшує фізичну та психологічну втому, зберігає здоров’я та працездатність. Складовою частиною ергономіки вебпроєкту є ступінь зручності та простоти вебпроєктів у використанні для користувача без потреби проходження спеціального навчання. Будь-яка людина повинна мати можливість інтуїтивно пов’язувати дії.

  7. Які вимоги до ергономіки вебпроєкту? Вимоги до ергономіки вебпроєкту обумовлені призначенням проєкту та особливостями сприйняття відомостей, що подаються у вікні браузера . У процесі створення вебпроєкту важливо спланувати його структуру так, щоб користувачам було максимально зручно працювати з вашим проєктом.

Немає коментарів:

Дописати коментар